16 Ekim 2009 Cuma

DERS YÜKLEMESİ : /


Minnoşlarr selam, uzun süredir ki bu yaklaşık 1 haftaya tekabül ediyo sanırım, yazamadım.Ankaradayım ve GATA'ya bir program için gönderildim. Kursa gidiyorum yani. Günde 10 saat ders, 2 gün sempozyum kırıkkalede, ve toplam 2 hafta. Yaw bi yaştan sonra bünye bu kadar derse dayanamıyor, kafa götürmüyor.Yaşlanmışım :((( Akşam gelincede yemeği yiyip nete giriyorum bi 5 dk, onda da maillerime bakıorum, takiplediğim bloglara bi göz atıp çıkıorum. Zaten göçebe hayatına geri döndük, kocişko kendi ailesinde ben de bizimkilerde kaldım bu hafta. Zor...
Off poff afra tafra demek istiyorum ve hatta diyorum, çünkü yarın 17.30'a kadar (hücre kültürü) ve pazar günü de öğlene dek (biyoistatistik)kursum var.Matrixdeki adam gibi hissediyorum kendimi, bilgi yüklemesi yapıolar ya hani. İŞte tam da öle, otomatiğe bağlanmış gibiyim :PP
Herkesi çok özledim, şimdilik kaçıyorum, yarın erken kalkıcam, sevorum sizleri şimdilik byee :)

Hiç yorum yok: