27 Haziran 2010 Pazar

ÜŞENGECİMMM


Herkese merhaba,bugün baktim da yazmayalı bir ay olmuş... Gündüzleri girmeye vaktim olmuyor, akşamları da yemekti oydu buydu derken sıra gelmiyor.. DIY yapma hevesiyle açılan bu blogda daha bi tane DIY olmaması da cabası :/ Gerçi bunun için çaba harcamıyor değilim valla bak, mini bir dikiş makinası aldım bile ama ilk denememde iğnesi kırıldı :( neyse ben de azmin elinden bir şey kurtulmaz deyip elde dikmeye başladım, ne mi dikiyorum tabiki en basitinden bir mutfak önlüğü. Siyah,kırmzı ve beyazın buluştuğu tatlı bişi. Ama gelin görünki ikinci geceden sıkıldım. Ne yapayım maymun iştahlıyım işte :D Ölece beni bekliyor poşetinde bakalım bir ara tekrar hevesleni oturacağım başına.

Ama bu sıralar en çok istediğim şey tatile deniz kenarına gitmek. Gel gör ki izin durumları muallakta. Karışık bir ortama düşmüş olmamdan mütevellit şimdilik plan yapamıyorum...

Alışverişe çıkıorum ara ara ama eskisi gibi çabuk beğenip alamıyorum bişiler.. Çogu kez elim boş dönüyorum eve. Bu arada burada da bir sosyete pazarı kuruluyormuş onu keşfettim, fena diil değişiklik olsun diye şöle bi turlayıp çıkıorum.. Ivır zıvır tişortler alıp DIYler yapayım diorum sonra seçemiorum bi türlü ve almadan dönüyorum..

Üzerimde bi üşengeçlik bi üşengeçlik, şöle kolumu uzatıp bişi yapasım yok, o yüzden de fotolar öylece yüklenmeyi bekliyor..neyse bu ara idare edin beni, sizlere müzik eklemek istiorum ama olmuyor,of pof afra tafra öleyse :/

Öneride bulunabilirim ama, mesela ben bu aralar Sertap Erener'in son albümünden dinliyorum harika, bi kulak verin derim. Ha bir de Natasa Thedoridou'dan MİA KOKKİNİ'ye takılmış durumdayım harika,hatta sözlerini öğrenmeye çalışıyorum Yunanca kulağa oldukça hoş geliyor..

Hiç yorum yok: