27 Kasım 2010 Cumartesi

İçli Köfte 2. deneme,Başarılı!

Selamlar, bayram dönüşü nihayet bir kez daha fırsat bulabiliyorum yazmak için.
Geçenlerde içli köfte denememizden bahsetmiştim. Dayanamayıp ikinci denememizi de gerçekleştirdik. Bu sefer daha güzel oldu, çünkü ben hiç elleşmedim de şekilleri bişeye benzedi böylece :) Tarifi daha önce yazmıştım.
Evettt Cevizli kıymalı içi bulgurdan harcımıza koyuyoruz.






İçi koyup yuvarlak köfte şeklini veriyoruz. Bizimkiler baya bi iri oldu "adam doyuran cinsten" diorum ben :)

Sonra bi tencere kaynar suya atıyoruz toplarımızı. 10-15 dk haşlıyoruz. Geçen sefer kızartmıştık.









Haşlananları tabağa alıyoruz. MMMMmmm vala dumanı üzerinde daha..



Sonra da yanında turşu ve yoğurtla yutuyoruz.
Not: Bizimkilerin duvarı biraz kalın oldu siz ince yapın canlar,daha makbildir ;)

2 yorum:

LiLa dedi ki...

Amanınn..Zahmetli ama çok güzel.Ellerine sağlık.

PaPErDeLiE dedi ki...

Teşekkürler Lilacım,aslında çok yorucu diil mutlaka dene derim :)