13 Temmuz 2011 Çarşamba

Neler yaptım neler?

Herkese merhaba, özlemişim yazmayı aslında şu anda aklımda ne bi konu var ne de foto vs.
Ama bir kaç bloga bakınca dayanamadım sarıldım klavyeye. Görüşmeyeli neler mi yaptım? Mesela hızlı bi tatil yaptım.Side Club nena'da.Çok güzeldi,gitmeyenlere tavsiye ederim hatta durun bi kaç foto ekleyeyim.


Ps. Fotoları farklı tatil siteleirnden aldım hepsine thanx. Kendi fotolarımızı ayrı bir yazıda ekleyeceğim şekerler.
Sonra döner dönmez bir konferans, üç proje yaptım. 3 makale yazdım. Sonuçları bi gelse boyut değiştiricem ama kısmet :))Dua edin dostlar. İşte öyle, zaten Kayseri de insan maksimum ne yapabilir ki. Ha bi kaç yeni mekan keşfettik birisi Talas konuk evi. Amerikan kolejiymiş eskiden. Hraika bi yer bayıldım. Alacart restorantı var akşamları kaçıyoruz. Sonra bir de marina diye bir yer keşfettik.Yeni açılmış meğer Yamula barajı diye bir yer varmış burda( gözlerim yaşardı :P,1000 kişilik plajı,jetski, yat gezisi falan diyor) Bi heves pazar günü brancha gittik ama bi hayli geç kalmışız Kayserinin yiilllisi (yerlisi efendim) silip süpürmüş ortalığı. Yat desen tıkış tepiş,plaj falan yok henüz. Aynen döndük tabi. Ama sanırım bi sene içinde güzel bir yer olacak. Neyse benden haberler böyle. Fotolar aşağıda. Herkesi öpüyorum, Sevgiler..

Ps. Fotolar http://www.kayserimarina.com/.

Hiç yorum yok: