30 Ekim 2012 Salı

Bayramda neler yaptım?

Herkese merhaba,
Öncelikle herkesin Kurban ve Cumhuriyet bayramlarını kutluyorum.
Bu bayram da her bayram olduğu gibi Ankara'daydık. Pzt, salıyı da izin alıp tatili 7 güne çıkardık. Pazar günü düştük yola 4 gibi Annemin kollarındaydım :)
Sohbet muhabbet derken kardeşimin de gelmesiyle bi Ankamall turu yaptık ama deli kalabalıktı, park işi zorladı bizi. Sonra akşam Siboşuma oturmaya gittik, hatun kişi 1 yıldır İrlandadaydıydı ve döndüğünden beri ancak görüşebiliyorduk, 10 da kalkarız diye yaptığımız plan tabiki gece yarımı buldu. Sohbet çook keyifliydi..
Pzt anneanneme gittik biraz rahatsız dizlerinden ve bu beni çok üzüyor ;'( Çıkışta da Antaresi gezdik.
Salı kızılaya gittik annemle, fiks olarak mavinin önünden başladık yürümeye bursa kumaş pazarı, ayakkabı dünyası, taç, ekol,apple derken ykmnin ordan sakaryaya  geçtik. Yemek yedikten sonra annem gitti şim geldi. Bu sefer de karanfil, lemon bazaar, mülkiyeliler derken akşamı edip eve geldik.
Çarş. kuaföre gittim 1 yıldır perma olan açık kahve rengi uzun saçlarımı rihanna modelinde kestirip kızıl siyah bir renge boyatıp 1.30 da girdiğim kuaförden 5'de çıkarak kendi rekorumu kırdım :)
Akşam da kayınperderlerde eşimin kardeşleriyle birlikte toplanıp kaynattuk.
Perş. yani bayram sabahı namazdan sonra evdeki bayramlaşmayı takiben kurban işleriyle uğraştık ve o gece herkes bayıldı.
Cuma ise  öğleden sonra anneannemi ziyaretle başladık, tatlım benim agrıdan duramıyordu o ağladı ben ağladım, ama keyfini yerine getirip çıktım...
Sonra kentparka gittik, orada "body worlds"e gittik gerçekten muhteşemdi. Yolunuz düşerse mutlaka gidin, ciddi emek harcanarak hazırlanmış bir sergi. Aşağıdaki fotografta bir örnek var. İçeride resim çekmek yasaktı o yüzden bu fotoğrafı netten ekledim, gidemeyenlere tavsiyem netten bakmaları.
Bunlar gerçek kadavra ve özel bir teknikle bu hale getirilmişler, bisiklet süren adam, jimnastikçi, koşucu, itfaiyeci, dünyayı sırtında taşıyan adam, merdiven çıkan adam gibi hazırlanmış kadavralar var. Kaslar, tendonlar, sinirler, damarlar, iç organlar ayrı ayrı çalışılmış, hazırlanmıştı. Dediğim gibi ciddi emek harcanmıştı.

Aynı gün akşam da bahçeliye gittik, alışverişi takiben pizza yedik ve soluğu wafflecıda aldık,hmm enfesti. Yolu 7. caddeden geçenlerin abbasın yerinde mutlaka yesinler.
Cmt. ise evde dinlendik ve pazar yola çıktık. Pzt de evimizde dinlenelim dedik. Ama Cumhuriyet bayramında Ankaradaki görüntüleri izleyince bayramda orada olamadığıma üzüldüm. bayrak ellerinde insanların özellikle de yaşlıların ve çocukların o arbedede kalmalarını gözlerim yaşlı izledim. İnş. seneye böyle görüntüler olmaz...

İşte böyle arkadaşlar gezerek bitti bir tatil daha ama nasıl geçti inanın anlamadık ya :)

Hiç yorum yok: