29 Kasım 2012 Perşembe

Bu aralar...


Bu aralar sıkılganım, yorgunum, bitkinim...
Yataktan kalkasım, evden çıkasım yok, gün boyu kadın programı izleyip akşamları da canlı müzik dinleyesim var...
Havalardan mıdır, uzakta olmaktan mıdır, yalnız olmaktan mıdır bilmem...
Son bir aydır çok yoğun deneysel çalışma olduğu için bir de üzerine grip olduğum için resmen süründüm desem abartmış olmam...
Bekin başında kalkmadan 5 saaat oturmayı bu vücut kaldırmıyor artık, akşam eve geldiğimde çektiğim baş, boyun ve sırt ağrısından biliyorum...
Aslında galiba ben yine Ankarayı özledim geri kalan her şey bahane...
Alışamadım gitti şu şehre de insanlarına da...
Her gün yeni bir saçmalıkla, vurdumduymazlıkla, saygısızlık, seviyesizlik ve şımarıklıkla karşılaşmak mümkün..

Galiba ben fazlaca geçmişe takılı kalanlardanım...

Neyse işte, bunalım halimi size de geçirmeyim, konuyu değiştireyim.Yılbaşı yaklaşıyor en sevdiğim etkinlik, son 2 hafta süslemelere başlarım, magazaları gezmeyi, bol bol dergi karıştırmayı, hediyeler almayı çok seviyorum... Bu yıl yurt dışına çıkalım diye çok istiyorum ama galiba yine çıkamayacağız... Öf pöf afra tafra :///


Ben özledim galiba seni,
Bu yüzden bu kadar sitemlerim...

Hiç yorum yok: