30 Kasım 2009 Pazartesi

Bayramda ne yaptım :)



Bayramın son gününde nihayet nete girebildim. Klasik bir bayram geçirmiş olmama karşın içimdeki durdurulamaz sinema izleme aşkı beni bile şaşırttı doğrusu.

Bayramın ilk ve ikinci günleri büyüklerimizi gezmekle geçti. Üçüncü günü ise arkadaşlarla "Neşeli Hayat" filmine gittik. Doğrusu komedi olarak gittiğimiz film dram olarak karşıladı bizi. Bir de buna Yılmaz Erdoğanın bolulu usta şivesi çabasından mütevellit dediği bi çok şeyi anlayamamız da eklenince biraz ızdırap oldu film bize. Evde izelenilesi bi film... Eve gelince de dvd den Bloody Valentine filmini izledik az buçuk tırsarak, arada bir çığlık atarak daha doğrusu :) ama cüzelldii...

Bayram öncesinde de TWilight new moon filmine gittik. O da bizi hayal kırıklığına uğrattı, dizi tadında yapmışlardı heveismiz kursağımızda kaldı. Edward yahuşuklusunun yanına jacop kurt adamını da eklemişler ağzumuz açuk izledük :ppp
Ama bunu da pek beğenmedik doğrusu..

Ve bugün Animasyonları çok sevdiğimden "Yukarı bak /Up" filmini açtım hemen ve bayıldım, hatta şimdiye kadar izlediğim en güzel animasyondu diyebilirim. Şİddeetle tavsiye ediyorum, aşk, romantizm, şefkat, macera ne ararsanız vardı :)


Hiç yorum yok: