7 Eylül 2010 Salı

Bu ara ne giydim? Part 1.


Aslında sevdiğim bloglarda görüyorum ne giydim köşesini. Ama hafta içi bi gün çok sıkılınca telefonun kamerasına yapışıp çektim bişiler ve dedim ki bizim bey lig tv ye üye oldu yakında maç izlicem die nasıl olsa tutturur ben de sıkılmak yerine bloga yazarım..nası iyi demişim dimi :P
Bu arada yukarıdaki foto benim fakültedeki odamdan.






Yusufçuk kolyem eşimin geçen yılki evlilik yıldönümü hediyesi,hala severek takıyorum..







O kadar gladyatör tip sandalete taktıktan ve hem Ankarada hem Kayseri'de baktıktan sonra ıhh olmadı deyip Antalya'dan yanda gördüğünüz bu kibar ayakkabıyı aldım. Çok memnunum oldukça rahat ve şıklar.





Bluzumu Sosyeteden aldım,çok seviyorum kumaşı hafif likralı ve buruşmuyor,terletmiyor.

Eteğimi Mango'dan almıştım 2 sene falan oluyor, deli ucuza almıştım hem de 7.900 dı yanılmıyorsam. Optimum, Ankara'da bizim eve 5 dk olduğundan her hafta Mango Outlete ne gelmiş nolmuş takip edebiliyodum tabi ve deli gibi alışveriş yapıodum. Alıp da giymediğim bi dolu parça dolap beklıo desem yalan olmaz vala. Saatimi İngiltere'den aldım, yüzüğüm de bizim evlilik yüzüğümüz. Aslında evlenirken el yapımı ağır bişi almıştık ama ben çabuk sıkıldığımdan 3. senenin sonunda değiştirdik.


Hiç yorum yok: