5 Aralık 2010 Pazar

Christmas Carol :)


Bu hafta sonu hafta içinin tam aksine bi hayli sakin geçti.

Eşim KPDS sınavına girmek için dün Ankaraya gidince evde yalnız kaldım. Vee 2 günümü tamamen yatışa ayırdım.

Haftaiçi 3 günlük bir konferans programı vardı. İlk gün ben konuşmacıydım.Son gün de uygulamadaydım. İngiltere,Almanya ve İsviçreden ekip gelmişti. Aslında güzel geçti ama çok yoğundu. Özellikle 2. gün akşam 9 da bitti toplantılar. Ve akabinde hastalandım, nasıl bir bademcik ağrısıdır anlatamam.Neyse bu nedenle Ankaraya gitmek yerine evde dinlenmeyi tercih ettim. Aralık ayına girdiğimizi de anca bugün farkettim ve cristmas duygularım harekete geçti. Pcyi LCD ye bağlayıp 107 ekranda "Christmas Carol (Yeni yıl şarkısı)" filmini izledim. Çok önceden çizgifilmini izlemiş ve yıllarca unutamamıştım. Ebeneizer Scrooge adında huysuz, cimri bir adamın noel hikayesi. Eminim çoğunuz biliyorsunuzdur, ama bilen bilmeyen yine de izlesin derim,ben çok beğendim.

Hiç yorum yok: