8 Mayıs 2014 Perşembe

Arkadaşlık güzel şey :)




İşe güce daldık yine bloğu ihmal ettik...

Ama bu sabah içimde yükselen sesler üzerine yazmak istedim.

Amir pozisyonunda olduğum iş yerinde elemanlar arasında güzel bir ekip var, herkesin olmasa da çok sevdikleri arkadaşlarının doğum günlerini keyifli bir şekilde kutluyorlar. Bugün bir tanesinin d. günüydü. Arkadaşları dünden kararlaştırıp kahvaltı hazırlayalım demişler. Kekler, börekler, sarmalar, katmerler, şeker hamurlu pastalar, cupkekler, vs vs herkes bir şeyler yapmış getirmiş. Müthiş güzel sıcak bir ortam var. Elbette beni de davet ettiler, gittim fakat isveç diyeti yaptığım için (:/) bi lokma bile yiyemedim, tek şekerli  filtre kahvemle salındım salındım.. ve elbetteki tebrik edip ayrıldım.

Odama geldiğimde içerdeki çoşku dolu , sevgi dolu arkadaşlığı aslında ne kadar özlediğimi hissettim. En son 2010 yılında GATA daki doğum günümde çok eğlenmiştim. Ondan öncesinde de 2004 ü güzel hatırlarım. Ankara'daki bölümde çok sıcak bir arkadaşlık ortamı vardı ve herkesin d. günü çok keyifli geçerdi. Sadece d. günleri değil, özel günlerin yanı sıra canımız sıkılınca düzenlediğimiz partiler olurdu. Herkes bir şeyler yapar getirir, dj programından müzik listesi ayarlanır, ortam rengarenk ışıklarla süslenir, isteyenler dışardan arkadaşlarını getirirlerdi.

Yaa gerçekten çok özledim.. Ama biliyorum ki geçen zaman geri gelmiyor, biliyorum ki bir daha asla o kadar çok eğlenemeyeceğim, biliyorum ki asla o zamanki kadar pervasız davranamayacağım, biliyorum ki asla o kadar özgür olamayacağım ve biliyorum ki o zaman ki kadar sevip sevilemeyeceğim. Çünkü o yıllarda 20li yaşlardaydım ve herşey daha  çocukcaydı, arkadaşlık ta.. 30'larında ise işler değişiyor, hele yeni bir şehirdeysen.. Arkadaşlıklar değişiyor, dostluk kavramının içini dolduran birileriniyse bulmak hayli zor.. Bak yazarken ağlayacağım şimdi.. Neyse uzatmayım arkadaşlık güzel şey, etrafında seni düşünen, konuşurken gözleri parlayan, güler yüzlü arkadaşların olması bence paha biçilemez. Arkadaşlarınızın ve 20'li yaşlarınızın kıymetini bilin!

Hiç yorum yok: