25 Kasım 2009 Çarşamba

Kültür Haftası :p

Annammm çok uuzn zaman olmuş yine bloğa giremeyeli poff:(((

Aslında güzel fotolar hazırladım ama bu pcye atmakda bi problem yaşıyorum, öbürüne atar atmaz yazılarını yazıcam.

O yüzden bugün sinemalardan ve kitaplardan bahsetmek istiyorum.
Ankaralılar bilir buraya Forum açıldı. Forumda da yeni bir sinema açıldı, "Cİne Pink" di yanlış hatırlamıyorsam adı. Geçen hafta gittik, haftaiçi 5, sonu 6 yetale.!!! süper yani, bi de yeni zaten her şey sıfır, koltuklar iki kişilik, salonlar orta büyüklükte ve perde oldukça büyük. Lakinn bi sıkıntısı var SOVUKKK!!! 2012 filmine gitmiştik biz, film süper acaip sürükleyici ve heycanlı, zaten salonda az kişi olduğu için ben ufak çığlıklar atarak izledim çok da eğlendim. Ammaa soğuktan elerimiz, yüzümüz, bacaklarımız dondu!! Kesinlikle polar battaniyeler alınmalı, hatta termosa çay koyularak bardaklarla gelinmeli sinemaya, ne zevkli olurr, en kısa zamanda yapicizz. Sıradaki filmimiz ise "Twilight, new moon"


Ondan önceki hafta sonu da tek tabanca kızılaya gittim, uzun zamandır karanfil pasajına ve kitapçılara gitmemiştim ilk durak oraya girdim. Yaklaşık 2 saat pasajda gezdim, ne çok özlemişim. Öğrencilik yıllarında kızlarla giderdik oraya, takı toka ıvır zıvır ne beğensek alır, türlü anlamlar yükler, dilek falan tutardık.komik geliyor şimdi. Ama yine de gezerken hüzünlendim.. Sonra kitapçıların olduğu kısma geçtim. Hem eski, hem de güncel kitaplar ne ararsanız var olan bir yer orası. Uzun zamandır merak ettiğim Yüreğim Seni Çok Sevdi'yi(Canan Tan) ve Savaşçı'yı (Doğan Cüceloğlu) aldım. İlk fırsatta da Zar Adam ve Olasılıksız kitaplarını almak istiyorum.

Tavsiyemdir, gidiniz, okuyunuz arkidişler!!

Hiç yorum yok: