6 Kasım 2009 Cuma

Kürk yelek modası


Gün geçmiyorki hayatımıza yeni bir moda unsuru daha girmesin, gerçi bu seferkinin tarihi oldukça eskiye dayanıyordur eminim (M.Ö. olabilir mesela :p)
Evet kürk yelekler bu kış oldukça moda sanıyorum.Ben zaten severim kürktü, tüydü.. tabi orjinalini giymek istemem zavallı hayvancıkların sırf biz güzel görüneceğiz diye canlarından olmasını asla onaylamam. Sentetik kürkleri tecih ederim. Mesela bugün kısa, bolero modelinde siyah bir astragan takliti görüdm ve vuruldum. Gerçeğine çok benziyordu ve fiaytı da oldukça uygundu.Bayıldım tabi.

Yukarıdaki resimde gördüğünüz yelek modelerini de çok beğendim ama hafif balık etli olduğumdan giymeye cesaret edemiyorum ki kürk yumağı halnde görünmeyeyim.. Ama içim de gitmiyor değil almak için :'(

En iyisi kiloları biran önce verip bunlardan bir tane edinmek, tabi sentetik olanlarından!
Ps. resim polyvore.com 'dan alınmıştır.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

hiç vazgecmedim kurklü yeleklerden (sentetik olanlarından)cok severek kullanıyorum harikalar

PaPErDeLiE dedi ki...

Eminim çok da yakışıyordur, bence de harikalar cnm :)

Kürksever dedi ki...

Dikkat ederseniz resimdeki kürk yeleklerin çoğu epey kısa. Basenlere kadar uzanmıyorlar, yani normal bir hırkadan daha kısalar. Kürk yeleğin altına giyeceğiniz bir boğazlı kazak, mesela, yelekten daha uzun olacaktır. Bu da bir "kürk yumağı" halinde görünmenizi engelleyecektir. Bazı kürk yelekler ise tam tersine, biraz daha uzunlar. Bu da aynı etkiyi yapıyor.

Blogumda kürk yelekler hakkında iki yazı yayınladım. Orada daha fazla bilgi bulabilirsiniz:
http://kurksever.blogspot.com/2009/10/kurk-yeleklere-yakndan-baks-2.html

PaPErDeLiE dedi ki...

Önerilerinizi değerlendireceğim,kullanım konusunda haklısınız, çok teşekkürler :D