11 Şubat 2010 Perşembe

Fıstıklı sarmalar elimde patladı :)



Eveet sevgili okurlar (tabi okuyan birileri varsa :p ) bu hafta farklı bir yerde görevli olduğum için heyecanlıydım ancak tadilat nedeniyle yine önceki bölümüme gittim, gerçi acaip mutlu oldum bu duruma ayrı..


Herneyse ne zamandır fakülteye gidip yeni kadromun şerefine tatlı götürecektim ki bir türlü fırsat bulamamıştım. Gün bugündür deyip 2 kilo fıstıklı sarmayı sardırıp bir heves gittim. Ama hocam yoktu iki gün izinliymiş, bölüm başkanı da bugün izinliymiş, doktorant arkadaşlar da yarı yıl tatilindelermiş, buyrun buradan yakın... hevesim kursağımda iki hocayla görüşüp 2 arkadaşla da yemek yeyip tıpış tıpış eve döndüm : (


Ps.: Akapunktur yaptırdım, azimliyim datlu yemicem!!!

1 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Aman yeme balım azmettin madem tam gaz devam