5 Nisan 2010 Pazartesi

Doğum Günümden Fotolar

Bu yılki doğum günüm tam 3 kez kutlandı, 1. si Kanser Araştırmada kutlandı, bahsetmiştim. 2.si annemlerde ailecek kutlandı. 3. de dışarda diğer arkadaşlarla kutlandı. Bu uğurda tam 4 pasta katledildi :p



Eller havaya yapiciz demiştim, baya bi eğlendik, her ne kadar kendimi ev sahibi gibi hissetmiş olsam da eğlenceliydi. Bende böyle bir takıntı var, herkes eğlensin, herkes memnun olsun. Halbuki sana ne sen doğum günü çocuğusun. Her neyse uzun zamandır stres atmak için dışarıya çıkmamıştık.

Gecenin ilk yarısında kızlarla toplandık pozu. Hemen yanımdaki benim en yakın arkadaşım.Hani evlilik hazırlığında olan.Onun yanındaki benim eski bölümümdeki oda arkadaşım, son derece hiperaktif ve enerjiktir.Bi tane de çokk sevimli oğluşu var. Onun yanındaki de yine bölümden bir arkadaşımız. Beyler de karşımızda oturuyor. Hepsiyle ailecek görüşüyoruz. Bizim ekip bu işte.

Alttaki foto da Kanser Araştırma'dan. İşte güzel sözleri ile beni şımartan canım arkadaşım Meral. Diğer yanımdaki de fakülteden arkadaşım dediğim Barış.



Burada da Fatih ve Derya var. Aslında daha bi dolu foto var ama yine diğer laptopda kaldı, bir ara alıp ekleyeceğim.




Hiç yorum yok: