27 Nisan 2010 Salı

Vee Donuyorum !

Donmuyorum aslinda donuyorum yaw buradaki klavyelerde turkcemizdeki ".." tabi olmadigindan yazamiyorum ama "return" kelimesinin anlami olan eylem icindeyim yani. :)

Evet gercekten de sayili gun cabuk gecti ya, ilk hafta ortama alismakti ne neredeydi ogrenmekle gecince ancak 3. hafta anlayabildim nerdeyim ne yapiorum :D Ve kendimi alisverise verdim tabi. Persembe gunu gelecegim ama daha valizleri yerlestirmedim bakalim alacakmi? Aslinda ben Ingiltereyi cok pahali bilirdim ama yooo gayet iyiydi gerci burasu Ingilterenin kuzey dogusu belki ondan ucuzdur ama yine debazi seyler Turkiyedekilerin yari fiyatinaydi. Donuste neler aldim ekleyecegim :D

Aslinda Newcastle i cok sevdim tam ogrenci sehri, kolay rahat bir sehir ve dogayla ic ice. Sokaklarda bi tane kedi gormedim ama tavsanlar dolu.. Ole tatlilar ki aksam olunca cikiolar.
Bide kuslar burda bi degisik otuyorlar nagmeli biseyler anlatiyorlar sanki. Bi dolu foto. cektim donunce sizlerle paylasacagim Simdilik bu kadar herkes kendine iyi baksin :DDD

Hiç yorum yok: