20 Mayıs 2010 Perşembe

Yurdum sınırları içindeyim :D


Herkese selamlar!!!
Yurdum sınırları içerisindeyim nihayet. Aslında geleli 3 hafta oluyor ama fırsat bulup yazamadım bir türlü. Dönüş yolculuğum da br hayli yorucu geçti. Yine Düsseldorf, Münih ve Ankara şeklinde geldim. Newcastle havaalanı da oldukça büyüktü ve diğerleirne göre dehşet ucuzdu ama taşıyamamdiye iç bir şey almadım. Düsseldorf avaalanı ise küçüktü. Orada yaklaşık 4 saat bekledim. Münih havaalanı ise süper ve devasa. Tüm çikolata ve içki alışverişini ordan yaptım ama alışveriş yapıcam die neredeyse uçağı kaçırıyordum. Bir de bi elimde valiz, bi elimde el valizi, üzerimde çapraz asılmış kol çantam ki ağzına kadar sıkışıktı. Valizim de o kadar ağırdı ki. Kollarım koptu resmen. Bide o sıcakta üzerimde kalın palto, ayağımda kardeşimin siparişi olan kalın ve uzun Ugglar vardı.Sıcaktan patlamak üzereydim. sabah 11 de başlayan yolculuğum gece yarısında bitti. Ama değdi, Newcastle çok güzel bir şehirdi ve zaman çok güzel geçti orada. Bi dolu fotog. çektim inş. bi ara yükleyeceğim.
Ankarada 1 gece kalıp Kayseriye geldik. Ayy Newcastle dan sona urası hiç çekilmedi tabi. Tekrar iş ortamı, kimsesiz bir şehir....Yeniden alışıyorm ama. tabiki tatlı insanların sayesinde :)

Bu arada canım arkadaşmın haftasonu düğünü var biz deyaın akşam ankaraya idecğiz. Fakat b akşam kınası var, içimde kaldı baya yanında olmaı çok isterdim :/
İnş. çok eğlenirler ve cmt günü de hep birlikte eğleniriz :))
Ps. Fotoda görülen yer Quayside Gateshead, muhteşem bir manzarası vardı özledim yahu :/

2 yorum:

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Düğün mü var amanın mutluluklar dilerim şeker bol foto ekle canım sevgiler

PaPErDeLiE dedi ki...

Sağol canım, düğün harikaydı ftoları ekleyeceğim,öpüyorm çok!