22 Ağustos 2010 Pazar

Tatil bitti eve döndük :(












Aslında bu yazıyı dün akşam yazıp fotolarını da ekleyip kaydetmiş olmama rağmen bloga döndüğümde yazım ortada yoktu. Bu durum başıma bi kaç kez daha geldi. Neden oluyor anlamış değilim, bu konuda bilgisi olan birisi beni aydınlatırsa sevinirim zira oldukça sinir bozucu oluyor.




Dünki yazım daha uzundu ama bugün kasmicam direk kıssadan hissesi ile başlayacağım: 11 ay çalıştıktan sonra 20 gün kimseye yetmiyorrr, şikayetçiyim hakim beyyy!!!






Antalyadaydık bu yaz, annemlerin yazlıkta geçirdik tatilin büyük bir kısmını. Evin yakınındaki sahilde takıldık daha ziyade. Bir de her yıl olduğu gibi kale içi, beach park, migros ve luna park ziyaretlerimizi yaptık tabi :) Bir de yeni bir avm açılmış öZDİLEK adıyla,migrosdan daha büyük güzel bir yerdi. Özdilek de içerisinde olduğundan plaj havlusu almayı ihmal etmedik tabi.
Ama beach park eski havasını kaybetmiş, bir çok cafe,bar, restorant, hediyelik eşya dükkanı kapanmış, plajlar sinek avlıyordu. Aksine bizim evin oralardaki plajlar cıvıl cıvıldı akşamları da canlı müzikli eğlenceler oluyrdu. Bir kaçını da havai tarzı döşemişler bayıldım bayıldım..

Antalya sonrası Side'ye geçtik bir otelde kaldık. Otel ful Alman doluydu, plajı kum plajdı ve harikaydı, bir gece de Antik Side'yi gezdik. İnanılmazdı bence, normal yoldan arabayla giderken bi anda kendinizi antik taşların duvarların arasında buluyorsunuz...


Arabayı park edip gezmeye başladık ve birbirine parelel yokuş aşağı dükkanlarla dolu bir sokağa girdik. Her yer ışıl ışıldı. Yokuşun bittiği yerde bir meydan var sonrasında da marina. Ayrıca Side'de yaz festivali olduğundan bir de konser alanı hazırlamışlar. Ama çoook kalabalıktı ve sanırım yaşlanmışız bi kaç turdan sonra otele geri döndük.

Vee böylece tatili bitirmiş olduk, hoflaya puflaya döndük :(((

6 yorum:

CHAOTIC dedi ki...

Hoşgeldiiiinnn. Darısı tatil dönüşü sendromundan çıkmaya zira ben yeni yeni kurtuluyorum. =)
Bu arada yazını yazdıktan sonra önce kaydedip sonra yayımlarsan bu sıkıntıdan kurtulmuş olursun. Benim de birkaç kere başıma geldi ve çözümü böyle buldum. Önizlemeden de kontrol edebilirsin kaydedilip edilmediğini. Çünkü kaydediliyor deyip çok oluyor kaydetmediği... ;))

PaPErDeLiE dedi ki...

Hoşbuldukkkk :D valla o sendromdan çıkmak biraz zaman alıyor ama el mahkum tabi yapacak bişi yok :/
"önce kaydet sona yayınla" iyi fikir,bundan sona dediğin gibi yapıcam sağol canım :)

NiLaY dedi ki...

hoşgeldiniz, ki harika karelerle bomba gibi gelmişsiniz :) sevgiler..

PaPErDeLiE dedi ki...

Teşekkür ederim Nilaycım, hoşbulduk vala,öpüyorum :xxx

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Hem bana hem evine hoş geldin kuzum, hayatın tatil gibi geçsin ve kandilin mübarek olsun

PaPErDeLiE dedi ki...

Stil direktörümm hayatın tatil gibi geçmesinden daha güzel bi dilek ne olabilir ki inşallah diorum canım, öpüyorum çok!