15 Temmuz 2010 Perşembe

İNGİLTERE FOTOLARIM PART1

İşte Newcastle Üniversitesi, Haymarket (adına bakıp aldanmayın market değil metro istasyonu) ve şehitler için yapılmış bir anıt...Burası Newcastle'ın en merkezi yerlerinden birisi. Monumente ( genellikle buluşma noktası, earl grey çayını bulan Mr. Grey'in heykelinin olduğu meydan) bi 5 dk mesefade.1 ay boyunca hergün yanından geçiyordum.Çünkü burası anı zamandaalışveriş yapılan sokağın da girişi ;)






2 haftanın sonunda canım Türk yemeklerini özlemişken tam da, newcastle da okuyan Turk arkadaslar yunan gecesine davet ettiler beni. "Greek Tavern" adlı taverna benzeri restorana gittik. Yemekleri bize çok benzio. Mesela şu tabaktaki peynirli börek, zeytinyağlı sarma, soslu köfte ve ekmek dilimi gibi görünen de hellim peyniri. Vala beyaz şarap eşliğinde çok güzel gitti hepsi hmm olsa da yesek :/



Burası kuzeyde 1 sahil kasabasının antika pazarı. Tam benlik bir yerdi. Herkes antika satıyordu. Hep istediğim İngiliz porseleninden gül desenli fincandan almayı basardım sonunda, ama yalnızca 1 taneydi. fotosunu koyarım bir ara. Ona gözüm gibi bakarak getirdim vala hatta valizime diil el çantama koyup taşıdım :D. Bir de kraliyet ailesi armalı bir tabak aldım buradan. Sonra kocişede antika ufak arabalardan aldım. Daha doğrusu biri 1700lü yıllara ait bir otobüs diğeri de posta arabası. Bir de kendime kolye olarak kullanmak üzere bir saat aldım o da süper...



Burası Newcastle da ilk kaldığım otel. 12 saatlık yolculuğumun akabinde akşam 5 gibi internetten bulduğum bu otele ulaşmıştım. GRAİNGER OTEL. Çok sevimli bir oteldi Farklı ülkelerden gelen gençler kalıyordu. Odam suitti ve çok keyifliydi. Tek sıkıntım pcmin wirelessebaglanamamasıydı. 2 gece kaldım ve Newcatsle üniversitesinin ev tipi konaklama yerine geçtim.

Burası da WINDSOR PLACE. Yani benim evim :) Şansıma yine suit odaya düşmüştüm. Ev 2 katlıydı üst katta Alman bi çocuk vardı. Ben 1. kattaydım,levhanın yanındaki pence benim odanın. 1 katta bendne başka İtalyan bi çocuk vardı. Devasa bi ortal mutfak ve banyo vardı bi de. İtalyan harika yemekler yapıodu ama yalnızca kendine tabi :D

Hiç yorum yok: