24 Aralık 2011 Cumartesi

NAR&YENİ YIL&ANKARA

Heyoo haftaya Ankaradayım!
Valla burnumda tütüyodu yine, kendime şaşıyorum aslında 40 yıl düşünsem bu kadar özleyeceğim aklıma gelmezdi. Mesela pcde çalışıyorum bi anda gözümün önünden tandoğandan geçişim geliyor, yemek yapıyorum bir anda sakaryada hostadayım, kattlea su koyuyorum kuğuludan iniyorum... valla komik ya da trajikomik mi demeliydim?!
Her nekadar bloğumu yeni yıl moduna sokmuş olsam da daha hala evi süsleyemedim.
Mini bir yıl başı çamımız var zaten süslü bir şekilde kaldırmıştım, tek yapacağım onu içerden çıkarıp odaya getirmek ama nedense bi tembellik hali var üzerimde. Yoğun bir hafta geçirdim, büyük bir sınav atlattım, proje girdim, dosya hazırladım, misafir ağırladım ve nihayet haftasonuna kavuştum!!!
Her yıl yılbaşı öncesi parlak narlardan, kapıya asılan mini çelenklerden ve noel babalı çoraplardan almak istiyorum. Bi de evde nar patlatmak ama burada olmadığımdan kalıyor. Bu sefer patlatıp öyle gidicem. Bilirsiniz nar patlatmak yeni yılda eve bereket gelsin diye yapılır.
Bu arada Trendyoldan 20 Tl çekim var ama hala ne alacağıma karar veremedim :/ Ankaraya gidip deli gibi alışveriş yapasım var zaten burada kendimi tutuyorum. Geçen mangoda ve mudoda indim vardı. Mangodan bir kırmızı pantolon aldım 30 TL, Mudodan da dantel bir bluz aldım 19 TL, Mangoda harika hırkalar vardı ama beden kalmamıştı, bir an önce gidin derim :)

Hiç yorum yok: