13 Aralık 2011 Salı

isteğe ... kala




Daha önceki istiyorum içerikli yazımda sözünü ettiğim şeylerden birisinin olması için en azından iki aşama halloldu. başlıkta isteğe ... kala dedim çünkü eğer işler yolunda giderse 1 yok gitmezse 100 kala... Bu süreçte şunu bir kez daha anladım ki hayatta bi tip adam var her şeyi yokuşa süren, engeller yaratan; bi tip adama var her şeyi kolaylaştıran, çareler bulun ve en sonunda halleden.. Umarım bundan sonrası hep ikinci tip adamlara denk gelir. Dua edin,şans dileyin lütfen :)



Bugün hava güzel, kar var ama güneş de var. Uzun zamandır dışarıda çay içmemiştim, baya bi yürüyüp oturdum güzel bir cafeye, bi kaç arkadaşı aradım gelin diye, herkesin işi başından aşkın.




Bi kedicik yaklaştı sonra, iki sırnaştı en sonunda sevdirtti kendini, bu ona da bana da iyi geldi. Uzun zamandır kedi, köpek,at vs. ile zaman geçirememiştim. Şimdi bu cümle tuhaf gelmiş olabilir size, ama ben veteriner hekimim aslında. Öğrencilik yıllarım bilhassa intörnlük yıllarım bu tatlı dostlarımızla birlikte geçti. Özlemiyorum desem yalan olur...



Neyse yılbaşı yaklaşıyor, yine her yıl olduğu gibi içimi sevinç kıpırtıları sarmaya başladı bile. İnşallah son hafta Ankaraya gideceğim.Tüm arkadaşlarımı çok özledim, eğlenceleri, partileri, konserleri çok özledim. Bu yıl da yılbaşı zamanı yurtdışı hayal oldu, darısı yeni yıla inş :)

Hiç yorum yok: