23 Aralık 2012 Pazar

Hediyeleşme günü (Yeni yıl hediye önerileri 3)

Yeni yıla 1 hafta var ama biz şimdden arkadaşlarla hediyeleşmemizi gerçekleştirdik.
Heyecansız, sürprizsiz, öylesine bir hediyeleşme oldu bizimkisi.
Ayda bir toplanıyoruz bruncha gidiyoruz.
Kaşıkla, Mado, Shakespere, Mangalcı, Taş mekan derken bu hafta da Erciyese çıkarken yol üzerindeki Eski Han adlı mekana gittik, yer ve manzarası güzeldi ancak kahvaltısı kötüydü.

Neyse hediyeleşme faslına geçildiğinde herkesin keyfi yerine geldi.:)
Sezen Esraya boynerden kırmızı yılan derili babet ve çantasını almış,
Esra Songüle İpekyoldan yeşil çizgili yakası taşlı bir bluz almış, (bkz aşağıda)


 Songül Nile Bernardodan cam bir fanus kek kabı almış. (bkz aşağıda)

Melek de bana English home'dan kırmızılı beyazlı geyik motifli polar tv battaniyesi almış.
 
 
Bense Nalana bir şey almamıştım çünkü o şehir dışında olduğundan gelememişti.Yılbaşı dönüşü fuardan aldığım bir hediye vermek istiyorum kendisine yani Ankaradan alacağım.
 
Brunch sonrası bir alışveriş merkezine giderek bzimkilere neler alsam diye gezindim durdum. Babamla kayınpederime boynerden atkı, annemle kayınvalideme bernardodan ottoman serisine ait rumi desenli birer şekerlik, eşime de polo garage dan bir atkı aldım,bunların yanına birer hediye daha alacağım, süslü paket açmanın insanları mutlu ettiğine inanıyorum :) 
Not: Tüm fotolar ürünlerin kendi sitelerinden alınmıştır.


Hiç yorum yok: