13 Aralık 2013 Cuma

MOBBİNG

Herkese merhaba,
Çok uzun bir ara verdiğimin ben de farkındayım ama şu twitter ve ınstagram cıktı mertlik bozuldu yahu, insan fotoğraf yayınlayarak bazı şeyleri daha kolay ifade ettiğini sanıyor, oysaki yanılıyor...
Mutlu zamanlar için bu genelleme yapılabilse de uzgunken kelimelere ihtiyaç duyuyor insan, yazmaya...

Evet bir yılı daha geride bırakıyoruz, güzel bir yıl geçirdim ta ki son aya kadar..
Bu yıl cumhurbaşkanı ile dahi tanışma fırsatım oldu, yani öyle şanslı bir yıldı sanki...
Arabam oldu, Tübitak projem oldu vs. vs...
Ama şu son ay aslında beklediğim ama yine de içten içe belki de olmaz dediğim bir şey başıma geldi.
Bazı insanlar gerçekten çok kötü, kalpleri-ruhları kötü yaratılmış...
Başka insanların mutsuzluklarından besleniyor, keyif alıyorlar..
Allah'a havale ediyorum NK. seni.
Genç bir araştırmacıya yıllardır mobbing yaptığın, eğitim öğretim hakkını engellediğin, küçük düşürmeye ugrastıgın, hakkımı yediğin için...Ama şunu bil asla pes etmeyeceğim! Bir gün Prof. de Ana bilim Dalı başkanı da olacağım! Ve "Seninle Anabilim dalı başkanı olduğumda görüşeceğiz ha bir de öbür tarafta iki elim yakanda...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Pasif agresyon en güzelidir.. Biraz zaman alır ama yerine cuk oturur....

PaPErDeLiE dedi ki...

şimdilik ben de o yolu deniyorum sabrım yettiği yere kadar tabi ;)