20 Aralık 2009 Pazar

Evim Güzel Evim vee Kayserideyim!


Eveet yeniden Kayserideyim, ama bu sefer bir kaç günlüğüne geldik, sonra tekrar Ankara'ya döneceğiz. Doğrusu evimi çok özlemişim, yatağımı, kanepelerimi, hepsini özlemişim işte.. Ama yine de burada temelli kalacak oluşumuz fikrine hala alışamadım, ailemin ve sevdiklerimin olmadığı bir ilde yaşamaktan hazzetmiyorum aslında. Bu idealistlik mevzuunu fazla mı abarttım diyorum bazen,bilemiyorum ...

Belki Erciyese çıkarız bir ara diye düşünüyoruz. Bakalım yarın fakültedeki işler çabuk biterse bi kaçış yapılabilir. Keza kayak merkezi bizim eve arabayla 15 dk. hem kayak sezonu da açılmış, hihahoo..

Erciyes herzamanki heybetiyle duruyor karşımızda ama daha bir güzel, daha bir etkileyici, çünkü kar yağmış. Aslında yılbaşını orada geçirmeyi isterim ama tüm sevdiklerim de gelsinler, gece 12 den sonra karda mangalda sucuk yapsak yanında kırmızı şaraplarımızı yudumlasak, sonra bir ağızdan en sevdiğimiz şarkıları söylesek hhmmmmmm çok güzel olurdu be hacı! :))


NOt: Her yıl olduğu gibi hala yılbaşında ne yapacağımız belli değil pof :/

Hiç yorum yok: