22 Aralık 2009 Salı

Noel baba bi güzellik yapsana :)


Yeni yıla kaç gün kaldı inanın şuanda hesaplayamıyorum,
Çünkü çalışmaktan beynim sulanmış durumda ve aslında gözlerim kapanmak üzere ...

Hala Kayserideyim, 2 günde başıma gelmeyen aksilik kalmadı, raporlarımı da hala bitirebilmiş değilim ve cuma günü teslim etmek zorundayım..

Yeni yıla kaç gün kaldı, yazıyı yazarken düşünüyorum inanın çıkaramıyorum, sanırım beynim şalterini kapatmak üzere... yalnızca yılbaşının hızla üzerime doğru geldiğini algılayabiliyorum.

Ama elimden bir şey gelmiyor.. Hiç de bana göre değil, çünkü ben bayılırım noele. Evi süsleyeyim, ağacı süsleyeyim, ufak tefek hediyeler alayım, bi dolu gezeyim bunlar için, içimi bi sevinç kaplasın, hazırlık yapayım, acaip zevk alırım.. ama son iki üç senedir ne yaparsam yapayım her yılbaşı gecesini fason geçiriyorum hatta geçen sene tam bir kabustu, hiç bahsetmeyim bile. Yani aslında ben her sene özenirim, heveslenirim ama çoğunlukla hevesim kursağım da kalır...

Ama bu sene heveslenmeye bile fırsat bulamıyorum, işim başımdan aşkın, şehirler arası göçebelik yapıyorum ve çok sıkıldım aslında bu durumdan...

Noel baba yılbaşı gecesini beklemeden bu gece gelse de şu benim raporları tamamlasa, evi temizlese, bi dolu hediye bıraksa vala çoook makbilee geçicek. Evet evet bu seneki dileğim budur!

"Noel baba bi babalık yap ta bu sene erkenden gel!!! Hadi be hacı, yap bi güzellik" :p








2 yorum:

hiç kimse hakkında her bi şey dedi ki...

bebişim noel babişko bi güzellik yapıcaksa bana da bi el atsın da beni d şu tus konusunda bi zeka pırıltısıyla ödüllendirsin!

ayrıca hala yılbaşı planımız belli diil bebişim :///

PaPErDeLiE dedi ki...

tamam bebişim gelirse inşallah snein işi de bağlarız hacıyla hihoha :pp

Ps. cuma akşamı partiye gidiyız ama hazırlan!