4 Aralık 2009 Cuma

Puantiyeli elbisem ve Banyo stickerı

Selamlar, sizlere Kayseride cüzell elbiseler satan bir mağza keşfettiğimden bahsetmiştim, işte bu elbiseyi de oradan aldım,ama hala giymeye fırsat bulamadım.Likralı kalın kumaştan yapılmış, ceplerinin üzerinde kristal boncuklar var. Bunu taytla giymeyi planlıyorum.


Bu da malumunuz son zamanlarda moda olan stıckerlardan. Hatta o kadar moda olmuş ki sosyete pazarlarına da düşmüş :)) Ben de oradan aldım hem de inanılmaz ucuzdu. 2 yetalee!! Banyoya da fena olmadı. Hem çok kolay çıkartılıyor, sıkılınca fiyuuu çıkart at cinsinden yani..:))
Orjinalleri çok pahalı, bence gerek yok yani :p

Bir de bunun sokak lambası altında duran kedili versiyonunu aldım, onu da antreye yapıştırdım çok tatlı oldu, inş. evime dönünce çekeceğim footosunu.
Byess...

4 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Güle güle giy Bu arada gördüğüm bloglarda söylüyorum, yorum panelini bu şekilde yaptığın için geç açılıyor, pop up pencere olanı seç canım ve kelime doğrulamayı da hayır yap ok

PaPErDeLiE dedi ki...

kelime doprulamayı hayır yapmıştım ama demekki becerememişim saol canım bakacağım tekrar.

Kürksever dedi ki...

Ben de şunu ekleyeyim, blog adı olarak sadece bir nokta "." görünüyor, o zaman da blogger'ın Kumanda Paneli'nde yer alan izlediğim bloglar bölümünde sanki bu blogun olduğu satır boşmuş gibi görünüyor. Dikkatli bakınca orada bir nokta olduğunu farkettim ve noktaya tıklayınca blog güncellemelerini görebildim. Uzun lafın kısası, blog ayarlarında blog adını noktadan biraz daha uzun ve anlamlı bir şeye çevirirsen, blogunu takip edenler yeni yazılarına daha rahat ulaşabilirler...

PaPErDeLiE dedi ki...

Çok güldüm, kendi halime :))
Dün blog temasındaki başlığı resmin altına getirebilmek için paintte hazırlayıp koydum resmi. dolayısıyla da blog başlığını tekrar yazmadım oraya nokta koydum kaydetsin die. Hemen bakıyorum çaresine. çok sağol :)