7 Eylül 2010 Salı

Bayrama 1 kala,Yuppi!!!

Aslında şimdi gidip valiz hazırlamam gerek ama çok üşeniyorum, keşke parmaklarımızı şıklatsak ve şıp die hazır olup kapının yanındaki yerini alsa valizler :D


Bir Ramazan ayını daha geride bıraktık, tutuyoruz veya tutmuyoruz ama eminim hepimiz Ramazanın şehirlere getirdiği huzuru, güzelliği hissedebiliyoruz. Dostlarla veya aileyle birlikte yapılan bir iftarın yerini de bu ayda hiç bir şey tutmuyor, bunu şimdi daha iyi anlıyorum çünkü Kayseri'de kimsemiz yok, ediyle büdü şeklinde geçirdik ramazanı, tek bir miafirimiz oldu, babamın bir arkadaşı eşiyle iftara geldiler tabi biz de onlara gittik. Hmm mis gibi anne yemekleri, süperdi doğrusu. (annemi özledim yaa:/ ). Neyse duygusallığa gerek yok çünkü inş. yarın öğleden sona Ankara'ya gideceğiz, bayramı orda geçirip referandum için döneceğiz.


Kıssadan hisse: Şeker bayramını eskiden şekerlerden mütevellit severdim, şimdi ailemden ve tabiki şekerlerden dolayı daha çok seviyorum!!!


Kayseri'den bir Ramazan hatırası olsun dedim sizlere ve aşağıdaki fotoyu ekledim.Laf aramızda bunu çektirirken fakülteden biri görecek de rezil olucam diye üç buçuk attıysam da blog okuyucusunun keyfi daha önemli olduğundan bu riski göze aldım ;D


2 yorum:

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

ee bitti bayram hadi yaz yeni yazı bekleriz :)

PaPErDeLiE dedi ki...

canımcım vala senin yazılarını okumaktan kendim yazmaya fırsat bulamıorum :)