21 Eylül 2010 Salı

Çokk sıkıştım yaa!

Yine iki ayağım bi pabuca girdi. Eşimin kardeşinin düğünü var haftasonu ve cuma da kınası. Tabiki Ankara'da. Biz de yarın akşam gidicez inş. Hem Ankara'da halletmem gereken işler var hem de alışverişe çıkmam gerek. Bu arada eşimin minik yiğeni bu yıl okula başladı, çocuğa telefonda bi dolu ümit verdim okula başlama hediyesi getiricem diye, ama gelin görün ki burada güzel bişi bulamadım. Perş. günü alışverişi halledip cuma sabahtan kuaföre gitmeyi planlıyorum.Akşam da kına var işte.

Buraya kadar "ee ne var ki sıkışacak " dediğinizi duyar gibiyim, ama iş bu kadarla kalmıyor asıl sıkıntı pzt günü üniversite geneline açık bir Çalıştayda konuşmacıyım, bunu da daha dün öğrenmiş bulunmaktayım!. Sunacağım konu da oldukça ağır ama ilgi çekici bir konu "Göğüs kanseri kök hücreleri,özellikleri ve markerları" . . Grubun en spesifik konusu bende. İngilizce hazırlayıp sunacağız. Zaten üniversitede yeniyim, ee konu da kasıcı, ha bide araya düğün hengamesi giriyoo vala napcamı şaşırdım,kasıldım, gerildimmm...
Bana bol şans dileyin dostlar, en iyisi ben makaleleri okumaya sunuyu hazırlamaya başlayayım, OF POF AFRA TAFRA :@


Hiç yorum yok: