29 Eylül 2010 Çarşamba

Ankara Dönüşü :/


Ankaraya çarşamba akşamı gittik, yağmurlu sokaklar ışıl ışıl bir şehir olarak karşıladı bizi. Şehre girdiğim andan itibaren içimi bi ferahlık kapladı desem abartmış olmam.. özlüyorum ya çok özlüyorum... ara ara iyi halt ettin bu kararı vermekle diye kendime bi dolu saydırıyorum,
-neymiş efendim akademisyen olacakmışım, kuzum senin neyine akademisyenlik, köşeleri aç/kart kurtlar kapmışken, bu ülke de bilim falan hikayeyken sen kim oluyorsun da yollara düşüyorsun- amann akşam akşam yine
sinirimi bozmadan tırışkadan matruşka yazımı yazayım...
Çarşamba akşamı karşıladı bizi anneciğimin güzel kolları. Perşembe günü alışveriş işlerini hallettik, eve yeni perdeler aldım bi ara çekip ekleyeceğim. Oturma odasına siyah- kırmızı konsepti uygulamaya karar verdim de. Kanepelere de zebra desenli kadife örtüler aldım. Geriye bi tek halı kaldı.. Son haline getirince onu da fotolayacağım.
Neyse ne diyordum cuma akşamı da kına oldu, çok eğlendik ama baya yorulduk ertesi gün 3'de nikah, 7'de de düğün oldu, düğüne pilimiz bitmişti artık, gece nasıl sızmışız anlatamam. Sabah da 10-11 gibi yine düştük yola, 4 falandı işte evdeydik. Akşam 8 gibi de el mahkum oturdum sunu çalışmaya. Ama o yorgunluğa inanın resmen süründüm. Neyseki pzt günü konuşmam oldukça güzel geçti, baya beğeni aldı. Bugün de çalıştyaın ikinci kısmını hallettik ve bitirdik. Bu çalıştay vasıtasıyla bi kaç kişiyle de arkadaş oldum, fena da olmadı bakalım umarım görüşmeye devam ederiz.

Bu arada saçlarımı kestirdim yine istediğimden daha kısa oldu ya deli olucam. Bi de boyattım, kızıl kahve bişi oldu. Benden haberler şimdilik bu kadar dostlar, öpüyorum yanaklarınızdan :xxx

Çalıştay sonrası bi oh çekerken :)

Hiç yorum yok: