1 Ekim 2010 Cuma

Yeni Dizayn Odamız :)

Bu yanda gördüğünüz oturma odamızın eski hali. Bunları evlenirken almıştık, 4 sene oluyor işte. Fon perdelerimde lila. Halı da lila pembeydi. Artık değişiklik zamanı gelmişti keza hayat hep pembe değildi...

Ps. fotoyu çevirmeyi başaramadım :/






Kafama kırmızı-siyah konseptini takmıştım. Kanepelere zebra desenli örtüler alarak işe başladım. Sonra pul işlemeli beyaz tülleri ve kırmızı fonları aldım Ankaraya gittiğimde.
Kayseriye döndüğümde de pullu yastıkları aldım iki kırmızı iki siyah..

Yastıklara da örtüye de bayıldım. Geriye bi tek halı kalmıştı. Onu da bugün aldık. Merinosun yeni serisinden çok kibar bişi. Baya ince bi halı tamamen gri simli fon üzerine gri tonları ve siyah renkli kabartma desenler var. Aslında onun da fotosunu çektim ama atacakken şarjı bitti telefonun. Bi ara ekleyeceğim..




Tutarı: Kanepe örtüleri: 2 adet 3'er metre ipek kadife Bursa kumaş pazarından,60 tl
Pullu kırlent kılıfları: 4 adet, sosyete pazarından (Kayseri), 20 tl.
Tül: 2 adet 3'er metre, sosyete pazarından, 100 tl.
Fon perde: 2 adet, sosyete pazarı (Ankara), 30 tl.
Halı: 3,5 metrekare, Merinos, 185 tl.

Kıssadan hisse:değişiklik iyidir, ruha da bünyeye de iii gelir acık cebi yorar o kaaa :)

2 yorum:

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Yavrum benim süs püs ne güzel şey insan oyalanıyor değil mi?
Ama en önemlisi Allah ağız tadı ve sağlıkla oturmak nasip etsin öperim

PaPErDeLiE dedi ki...

Çok sağol canım benim valla bu işler de olmasa ben bu Kayseri'de patlarım :D, öpüyorum çok çok :XX