21 Ekim 2010 Perşembe

Sarı Yapraklarla Sonbahar...


http://www.dailymotion.com/video/xdtsfr_alpay-eylulde-gel_music

Sonbaharları seviyorum, ilkbaharları da aslında yazları ve kışları da seviyorum, (yazı rayından çıktı :D )
Sonbaharları bi ayrı seviyorum , camdan bakıyorum yeşilin sarının her tonu var dallarda,yollarda..
Genellikle hava ılıktır vevhafif bir rüzgar vardır önce saçlarıma çarpan sonra da yaprakları ayaklarıma düşüren..

Uzun uzun yürümek istiyorum böyle havalarda, uzun uzun havayı içime çekmek istiyorum, şehre tepeden bakıp sıcak çayımı yudumlamak istiyorum.
Dökülen yapraklara takılır arada gözlerim dilimden şu şarkı dökülür belli belirsiz "her sonbahar gelişinde, sarı sarı yapraklarla,kuru dallar arasında sen gelirsin aklıma" ... (bu şarkıyı bi konserde düet yaparak söylemiştik de oradan bi ayrı severim yani)
Alpayın "Eylülde gel" şarkısına da bayılırım her sene bu mevsimde aklıma gelir bir kaç kez dinlerim,sizler için de sadece linkini ekleyebildim.

Doğayı izlemek,dinlemek lazım, ruhumuzdaki bedenimizdeki kirlilikten,yorgunluktan,stresten arınmak için en iyi yol bence. Yaşıyorken hazır, her mevsimin tadını çıkarmak lazım.. Her neyse bir dahaki sonbaharın da tadını çıkarabilmek dileğiyle, parçayı dinleyin ha ;)

Hiç yorum yok: