11 Ocak 2011 Salı

Yılbaşı hediyelerim geldi!

Yılbaşı öncesi bazı blogların düzenlediği yarışmalara/çekilişlere ben de katılmıştım. Sanırım şanslı bir yıla giriyorum ki, en azından burcum öle diyo, iki blogda kazananlardan biri ben oldum :) Aşağıda gördüğünüz kese, süslü patik, bileklik ve kolye takımı, yüzükler,küpe ve turuncu anahtarlık,mini kumaş çanta http:/metalvemorinek.blogspot.com yani MOR İNEK bloğunun sahibi sevgili Tuba'dan geldi. Kendisine teşekkür ediyorum hepsi el emeği ve birbirinden güzel...

Kese ve süslü çoraplar

Bileklik ve kolye takımı

Anahtarlık,yüzükler ve küpe

Mini kumaş çanta ve diğerleri

Çekilişine katıldığım bir diğer etkinlik ise STİL DİREKTÖRÜ ile HEM YENİ HEM İKİNCİ bloğu tarafından ortak düzenlenmişti. Harika bir "Bourjois Paris marka flar " sahibi oldum,çook teşekkür ediyorum hem Edacıma hem de hediyeyi gönderen hem yeni hem ikinci bloğunun sahibesi hanımlara :)

Hiç yorum yok: