5 Ocak 2011 Çarşamba

Yılbaşı Part 2

Efendim cuma gününde kalmıştık, o gün de Foruma ve Anterese uğradık. Ufak tefek hediyeler aldık.Aslında baya bi gezdikten sonra hediyelerin çoğunu bi çırpıda MUDO'dan alıp çıktım. Hem MUDO outlette acaip indirimler vardı ;) Eşime krem rengi yün kazak ve termos bardak, anneme şık bir büyük cam tabak, anneanneme kadeh takımı, kardeşime içi puf sabo terliklerden (bi tek bu farklı bir yerden) aldım. Ayrıca foruma büyük bir oyuncakçı açılmış oradan da afyondaki ufaklıklara ufak tefek bişiler aldım,inş. ilk fırsatta göndereceğim.

Akşam ailecek yemeğimizi yedikten sonra saat 10 gibi Siboşlara geçtik. Son 4 yıldır yılbaşını birlikte kutluyoruz. 10 kişi falandık bu sefer. Gece 3'e dek kahkara şamata eşliğinde eğlendik. Uzun yıllar sonra Tombala oynadık. Tabu oynadık. Siboşum enfes Tiramisusundan yapmıştı ona yumulduk. Kısacası güzel bir geceydi. Hep birlikte orada kaldık. Ertesi sabahta 3'e kadar kahvaltı keyfi yaptık. 4 gibi de biz kalktık. Vala bazen kendime kızıyorum ne işin var senin Kayseride diye. Ankarada hayat eğlenceliyken burada sıkıntıdan patlıyoruz pof!
Son fotodaki bızdıkta arkadaşın oğlu Yağız Efe, o kadar uslu o kadar akıllı ki, gece boyunca ne ağladı ne huysuzlandı. Herkesin maskotu oldu.Maşallah.

İşte böle yeni bir seneye daha kavuştuk. Umarım hepimiz için bol kahkalı,sağlıklı, huzurlu, paralı bir sene olur!Ha bu arada tombalada kazandığımız çinkoların yanısıra biletimize de son 2 rakamdan amorti çıktı, eh iidir be hacı :P

Hiç yorum yok: