11 Mart 2010 Perşembe

3 vakte kadar yol var :)


Eveet bu yılki seyahatlerime bir yenisi daha eklendi ama bu sefer uluslarası oldu :)))
Geçen cumadan beri yazışmalarla uğraşıyorum. Yazışmalar ve araşmalarla, telefon faturası bi tarafımda patlamazsa iyi :P Neyse sonunda invitation letter geldi, ama süresi konusunda bi sıkıntı var biz 3-6 ay diye umarken 1 aylık gelmesin mi. Bakalım yeni bir mail attım inşallah en azından 3 aya uzar. Neresi diye merak ettin değil mi? Hemen yazıyorum, hatta bi kaç da foto ekliyorum :))



"Newcastle Üniversitesi, Upon Tyne, Newcastle, UK. "


Şimdilik 1 nisandan itibaren orada görünüyorum bakalım vize işlemlerini yetiştirebilirsem...
Bana iyi şans dileyin, nüttffeeennn :)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Canımmcım, herşey yolunda gidicek inşallah. Zekanla ve sempatinle oraya da çabucak alışıp, herkesi fethediceğinden eminim. Çok güzel bi yere benziyo, resimleri çok beğendim. keşke birlikte gidebilseydik. o da olur inşallah.Çok öpüyorum...

PaPErDeLiE dedi ki...

Yavru kuşum senin tatlı telaşelerin tamamına ersin ondan sona ailecek gideriz inşallah. Tabi başbaşa gitsek bi kaç festivale katılıp gecenin bi saati midyelerle otelimize dönsek hiç de fena olmazdı :))) kocamann öpüyorum :xxx