5 Mart 2010 Cuma

AÇIMMM


Merhabalar herkese,

Daha önce akapunktur yaptırıp diyete başladığımı söylemiştim iveett 3 hafta doldu ve toplamda 4 kilo verdim.!!! Aslında ilk hafta 2 kilo vererek baya bi gaza gelmiştim "oooo her hafta 2 versem ayda 8, iki aya kadar çıtır olurum" peh peh peh!!! Vala çıtırlık günlerimin kıymetini bilememişim şimdi acısı çıkıo işte çünkü açımmmm ya, sabah zaten fırsat bulup diyet listesindekileri yiyemiyorum, öğlen yine iyi fena diil, ama akşamları sadece sebze yiyorum ve yoğurt mesela pzt kabak, salı karnıbahar, çrş mercimek, perş. yine kabak, cuma karnıbahar...bunların farklı versiyonları geliyo önüme, yemekleri, salataları vb.


Özledim vala börekleri, iskenderleri, beytileri, hamburger menülerini,yaş pastaları, çikilaatalarıı yaaaaaa :(




Ay neyse kendimi gaza getirmeyeyim, 4 kilo verdim diyerek sebzeye devam edeyim, ama siz benim yerime yiyin dostlar :)

Hiç yorum yok: