20 Mart 2010 Cumartesi

Nasıl Çıkamadım bi yere :/


Yaw çok sıkıldım bugün, evde kalasım yoktu ama dışarı çıkacak arkadaşım da yoktu

Eşimin yarın sınavı var diye gelmedi bile :/

Kankam evlilik telaşında zaten sadece haftasonları Ankarada oluyor onda da damat beyle alışverişte.. :(

Şöle bi kafamdan geçirdim kim var kim var diye baktım kimse yok çıkacak, ya uzakta oturuolar, ya da bebekleri var pof :&

Sonra annemi kandırıp tiyatroya gdielim dedim "fosforlu cevriye" oyununa ne zamandır gitmek istiyordum ama ne vardi tüm seanslar dolmuş hatta bu haftakilerin hepsi dolu. Neyse dedim başkasına gideriz ama yok hepsinin tüm seanları dolu. ay patlazağım dedim ankaralı ne kadar sanatsal bir kimliğe bürünmüş de benim haberim olmamış.. zaten o arada annem de çıkmaktan vazgeçti.

Sonra kardeşim üzerinde yoğunlaştım, antarese gitsek diye ama yemedi tabi, TUS'a hazırlanıo çünkü o da.

Bka yazarken bile içim daraldı, sona gittim üzerimi giyindim kızılay veya ankamall yapayım dedim, camı açıp baktım acaipp soğuk aman ya kızım kır dizini otur diyerek eşofmanlarımı giydim. Bi film açıp onu izledim.. ve daha çok arkadaşa ihtiyacım var onu anladım....

Hiç yorum yok: