14 Aralık 2010 Salı

2 Günün EL kombini :)

Bu fotoğrafı çekeli 2-3 hafta oluyor sıra ancak gelebildi. Resmin konusu aslında yüzüğüm. Ankara'da Ülkeler fuarından almıştım, gümüş kaplama, taşı da sanırım firuzeydi ama asıl hoş olan üzerinde arapça bişiler yazıo olmasıydı. Gerçi hala bilen birini bulup soramadım ama severek takıyorum, aslında oldukça da büyük.




Severek kullanıyorum. Aaa bi de bununla kombin olsun diye aynı fuardan bir de kolye almıştım aklıma gelmişken onu da ekliyorum.


Aşağıdaki ise düne ait bir fotoğraf. Çalışmaktan sıkılıdığım bir anda telf.la bloga hazırlık olsun diyerek çektim. Ojeler Golden rose'un golden rengi :), yüzük evlilik yüzüğü, saat ise TRENDYOL''dan bir ay kadar önce aldığım Y-LONDON marka saatim. Severek kullanıyorum, çok da uygun bir fiyata almıştım, kargo ücretiyle birlikte 45 TL tutmuştu.Yanlış hatırlmaıyorsam 139 veya 135'den inmişti. TRENDYOL'dan hala bi haberseniz bi bakın derim, üyelik ücretsiz, hergün ünlü markalarda indirimler var,kaçırmayın!!!







8 yorum:

Kürksever dedi ki...

Sevgili Paperdelie, firuze taşlı yüzüğün aslında bir mühür yüzüğü! Üstündeki yazı da bu nedenle ters yazılmış. Normal bir mühür gibi mürekkebe bulayıp kağıda basarsan üstündeki mühür doğru bir biçimde çıkacaktır. Veya bir aynaya tutup o şekilde de okuyabilir, okutabilirsin. Bana daha net bir fotoğrafını (düz ters farketmez, ben çeviririm) gönderirsen üstünde ne yazdığını okuyabilirim (profilimde email adresim var).

Saatin de çok havalıymış doğrusu!

Stil Direktoru dedi ki...

Hay Allah ömrüne ömür katsın yavrus el kombini ne diyorum fıstığım ya :)

PaPErDeLiE dedi ki...

@Çoşkun Hürsel, demek mühür yüzüğü,şimdi daha da merak ettim üzerindeki yazıyı. İlk fırsatta çekip size göndereceğim,çoook teşekkür ederim. Saatim de sizin blogdaki kürkler kadar havalı olmasa da ehh idare eder işte :D

@stildirektörü; Edacım napiim eldeki bu fotolara olsa olsa EL kombini denir dedim ehuehehh :D

Dokuztepe dedi ki...

Yüzük gerçekten çok güzelmiş, güle güle kullanın.Manası olması çok güzel özellikle, merakla bekliyorum ne yazdığını...:)
Sevgiler...

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

saatin cok güzelmiş.
ben de saatsiz ve yzüksüz asla duramam.

PaPErDeLiE dedi ki...

@Dokuztepe; Çok teşekkür ederim daha güzeli sizin olsun, vala ben de çok merak ediyorum ama daha fotosunu yollayamadım,öğrenince burdan yazarım ama :))

@Kova kadınıyım ben; Y-london saatte arasıra trendyolda indirim yapıyor oradan bulabilirsin. sevgiler..

Kürksever dedi ki...

Paperdelie, aman efendim kürktü, taşlı saatti, yüzüktü... Marifet bunlarda değil! Havalı bir kadın saçını şöyle bir savursun, dünya hizaya gelir!

Bu arada, fondaki dergiden TUS'a hazırlandığınız gibi bir izlenim edindim? Sizin de işiniz zor:)

PaPErDeLiE dedi ki...

Sevgili Çoşkun Hürsel,neyseki o aşamaları geçtim çoktan :))),gerçi doktora yaptım ben,şimdi öğretim görevlisiyim ama akademik hayatta çalışmak bitmiyor malesef :/
Bu arada saçlarımı bi uzatsam ben de savurucam inş. ;)