13 Aralık 2010 Pazartesi

Penceremdeki Manzara



Dün gece kar yağdığı için, bugün bölümdeki penceremden sağ tarafa baktığımda görünen manzara böyleydi işte.Ben bayıldım tüm kampüs beyaza bürünmüştü ama öğlene doğru çoğu eridi.









Bu foto da aynı görüntünün bi kaç hafta önce çekilmiş hali.Biraz karanlık çıkmış.






Burada da aynı pencereden sola bakınca gördüğüm manzara var. Kar ağaçlara,dallar çok yakışmış...










Bu da yine aynı yerin 1 ay önceki görüntüsü.
Sonbaharda da fena değil yani :)

Ben doğayı seyretmeyi çok seviyorum, mesela bugün karda kampüsde yürümeyi çok şstedim ama yoğunluktan bir türlü fırsat bulup da çıkamadım. Bence zamanı, fırsatı olan herkes böyle yaz,kış, ilkbahar, sonbahar demeden güzel manzaraları değerlendirmeli..hayat kısa...

2 yorum:

Sevil Şahin dedi ki...

memleketim Ankara bu ne güzel bir manzara böyle ah şimdi orada olup kar topu oynamak vardı benim içinde oyna olur mu tatlım

PaPErDeLiE dedi ki...

Canım, benim de Ankara ama burası Kayseri malesef, ben de çook özlüyorum Ankarayı :'(
Ama bi daha yağarsa söz oynarım keza bunlar eridi bile ya :/