21 Aralık 2010 Salı

Keyif mi desek Yalnızlık mı?

Dışarıda harika bir hava vardı bugün...
Güneş cama vuruyor,rüzgarsa hafif hafif esiyordu.
Hava serindi ama güzeldi.
Öğlenarası sıkılıp odamda oturmaktan çıktım kampüste yürüyüşe...
Kampüs çok büyük burada, Erciyese nazır,manzara harika.
Ufak ufak yürüdüm bi 10 dk kadar, suni göletin oraya dek. Oturdum bi cafeye,terasa...hmm manzara güzel.
Söyledim çayımı,sigara börekleri eşliğinde, harika... Güneş yüzüme vuruyor, gölette gençler yunuslara biniyor, şakalaşıyorlar..sesleri yankılanıyor..İçerde insanlar sohbet ediyor, yemek yiyor, oyun oynuyor.
.

Baktım karşımdaki sandalye boş, yanımdaki de...

Sordum kendime keyifli zaman geçirmekmiydi bu yoksa safi yalnızlıkmıydı?

Bilemedim...

2 yorum:

MODA GEZGİNİ dedi ki...

çok güzel anlattın canımda yalnız olmana üzüldüm.yalnızlık Allaha mahsus derler..güzel bi resim neresi burası canım ya..izleyicin oldum.sewgiler

PaPErDeLiE dedi ki...

Hoşgeldin bloguma öleyse :)
Bu şehirde yeniyim ben, bi kaç arkadaşım var ama yaşları oldukça büyük.ESki ortamım çok hareketli neşeliydi. O yüzden ara ara böle hissediyorum. Yoksa Allah büyük yalnızlıklardan korusun hepimizi...