7 Eylül 2009 Pazartesi

Hediyemm Geldii!!!





Evet yukarıda görmüş olduğunuz bu çok şık küpeler sevgili Hersheyler'in çekilişi sonucunda bana çıkan hediye olup, bugun elime ulaştı ve ben bunlara bayıldım, hem çok kibar bir dizayn, hem de çok ağır duruyor takınca.
Sözün kısası çok beğendim ve çok teşekkür ediyorum buradan kendisine, ayrıca bu çekilişi sevgili anneannesinin anısına düzenlediği için de hediyenin değeri benim için oldukça fazla, ben de anneanneme çok düşkünüm ve Allah'tan onun için uzun ömürr diliyorum, hersheylerin aneannesini de sevgiyle anıyorum buradan....


1 yorum:

Adsız dedi ki...

çok teşekkürler canım
ananem değil babannem ama sorun değil :) bende isimleri çok karıştırırım :)
allaha şükür ananem hala yanımızda ama gerçekten ananelerin yeri bir farklı oluyor :)
küpeyi beğenmene ayrıca çok sevindim güle güle kullan