5 Eylül 2009 Cumartesi

Bu yaz Kullandıklarım :)



Selamlar, evin işini biraz olsun hafiflettikten sonra pc nin cam'ini kullanarak çektiğim fotoları paylaşmak istedim. Eh malum yaz da bitmek üzere aklıma yazın kullandığım bakım malzemleri geldi. Hepsi birbirinden şeker! Bu arada çok azı var belki ikinci seri olarak geri kalanları da çeker buradan paylaşırım.

Sol baştan başlııciimm efenim;

1. Nivea Happy Time duş jeli: Süpper kokusu ve köpürüşüyle gerçekten güzel bi ürün. Kayınpederim bunu bana Almanyadan getirdi. Ama burada da bi dolu var.6-7 milyon sanıyorum.

2. Watsons Dry/Damaged Hair Shampoo with Jojoba oil, 800 ml: Aslında bu ürünü ilk kullanışım ve sırf ambalajına bayıldığım için aldım,itiraf edebilirim. Ama fena bi ürün değil, üstelik çok da uygundu fiyatı, yanlış hatırlamıyorsam 5900 tl gibi bir şeydi.

3. Avon Strawberry Sorbet Bubble Bath 500ml.: Bu da gerçekten çok sevdiğim bir ürün. Çevrenizde Avon ürünleri satışını yapan biri varsa sürekli katologda bulunan bu ürünü alabilirsiniz. Çok güzel köpürüyor ve çilekli çilekli kokuyor!!! Bunu alalı 5-6 ay oluyodur, 11.500 dü galiba fiyatı ama ben %50 indirim zamanında almıştım çok uygun gelmişti.

4. Nivea Aloe veralı güneş sonrası losyonu: Benim güneş allerjim var ve açık tenliyim. Dolayısıyle yazın plajda yüksek faktörlü bir güneş kremi kullanıyorum. Ama yine kızarıyorum. Özellikle yüzüm ve boynum. Tabi kurtarıcı olarak after sun losyonlar çok işe yarıyor. Aslında Garnier'in after sun'ını kullanıodum ama bunu da kayınpederim sağolsun Almanya gezisi dönüşü getirdiği için bu sene bunu kullandım. Tavsiye ederim cüzellll bi ürün.

5. Watson's Honey Sugar, 400 gr.: İşteee bu yazki favori ürünüm kesinlikle buuuuuu!!!! Ballı vücut peelingi!!!!! Harika bir kokusu, kolay uygulanışı ve sonrasında verdiği süper bir yumuşaklık hissi ile bir numara diyorum. Üstelik fiyatı da çok uygundu. Mutlaka alın derim. Duş sonrası kendinizi taze ekmek üzerine sürülmüş bal gibi hissediyosunuz :ppp

Bu arada en üstte gördüğünüz de cesur balık nemonun türkiyeli kuzinii jemoo,bugün aldığım banyo süngeri. Tekzen, 3,25 ytl



Hiç yorum yok: