27 Eylül 2009 Pazar

Kayseri de Alışveriş!!!


Nihayet kimsesiz kaldığımız Kayseri'de ailem ziyarete geldi bizi, heyoooo :)) Geçen hafta çarşamba günü geldiler, haftaya gidecekler. Günlerimiz yoğun geçiyor, bizimkilere kayseriyi gezdiriyoruz. Nihayet bugün de çarşıya çıktık.
Vee 2 güzel elbise aldık. Elbiseler için modelliği de hickimse hakkinda herbisey blogunun yazarı kardişimmm üşenmedi, sizler için kabul etti :))
Biz çekerken oldukça eğlendik ama o fotoları burada paylaşamicimm. STEP die bi mağza keşfettik burda süper gömlekler, hırkalar ve elbiseler var. Şimdilik elbiselerden aldık, ama ilk fırsatta gömleklerden almaya gideceğiz. Bu gün çok fazla gezemedik çünkü hiper süper anneannemiz de bizlerle geldi, her ne kadar kendini 18'inde hissetse de yaşı gereği fazla dolaşmaya dayanamadı ve onu daha fazla yormaya kıyamayıp döndük.
Kardişime de huzurlarınız da teşekkür ediyorum!!

5 yorum:

sevgicik dedi ki...

bizde teşekkür ederiz :) elbiselerde çok hoşmuş yani, hanımdınız zaten hanım hanımcık olmussunuz ;) gezin efendim gezin, iyi gezmeler, canancım manisa da bir ablan yok mu, gelmişken bana da uğrarsın, ablandan iyi gezdiririm ona gre :) selamlar

Hesionka dedi ki...

kardiş çok güzel modellik yapmış :)
elbiseleri de çok beğendim, özellikle ikincisine bayıldım :D

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

süper model ve modacisi, ikinci elbiseye ben de bayildim. modelden mi kaynaklaniyor bu cazibe, elbiseden mi bilemedim ;))

PaPErDeLiE dedi ki...

Teşekkürler sevgicik ve hesionkacım :)))

PaPErDeLiE dedi ki...

Teşekkür ederiz frambuazlı ruh pastası:)
Nickiniz çok hoşuma gitti bu arada,sevgiler..