16 Eylül 2009 Çarşamba

LEYLEK SÜRÜSÜ GÖRDÜM GALİBA!


Bugün nihayet odama yerleştim. Baya uğraştım aslında ama çok güzel oldu.
Dün tanıştığım tatlı insanlar yardımcı olunca odaya bir ofis takımı ayarlamam zor olmadı.Bu sabah da odayı temizletip perdeleri taktırınca, e tabi eşyalar da yerleşince baya güzel oldu. Tam işler bitti bi oh çekip oturmuştum ki hoca çağırdı.

Vee Ankaraya gidiosun dedi, iveet 2 veya 3 aylığına Ankaraya geliyorum :))
Ordan da Kocaeline geçiciim muhtemelen bi 2 ayda oradayım. Gerçi bu kısmı beni biraz korkutuo, çünkü hiç gitmeidm ve kocişkomu bırakıp da pek gidesim yok :'(

Ordan sona da program da bi yurtdışı görünüyor,bu kısım henüz kesinleşmedi ama o da 6ay ile 1 yıl arasında değişiyor. Yaw dedim daha odayı yeni yerleştirmiştim 2-3 gün oturup gidicem, gerçi bunlar çok güzel fırsatlar ama ne bilimm işte ailemden fazlaca uzaklaşmaya pek alışık diilim ben...
Bi de bu sene minik bi dikiş makinası alıp DIY'lerden yaparım diye heveslenmiştim, biraz da dinlenirim die ama anlaşıldı ki görev beni bekliooo..

Kıssadan hisse: Havada 1 diil koca 1 leylek sürüsü gördüm galiba bu sene ben ;)

Hiç yorum yok: