31 Ağustos 2009 Pazartesi

Nihayet Geldim!!!




Herkese selamlar nihayet bloguma giriş yapabildim. Ya bu internet ne elzem şey olmuş hayatımızda, meğer onsuz bi yanımız eksikmiş cık cık cık...

Neyse uzatmayayım sizlere yeni evimden bildiriyorum, her nekadar evden eve naklıyatla anlaşsak da işin çoğu yıne bize kalıomuş taşınınca anladım. Bi de kimse gelemedi bizle karı koca düştük yollara.... aslında çok zor oldu benim için daha önce ailemden ayrılmamıştım hiç.. ya işte bi karar alıosun ve kararın iyi bişey de olsa bi bedeli oluo.

İnş. bu bedele değer yaptığım bu seçim. Ama çok zorlandım hem fiziksel hem de ruhsal olarak. Dokunsan ağlayacak bi modda geziodum evin içinde son 3-4 gündür. Hatta alışveriş merkeizne gidioruz orda ankamall gelıo aklıma markete girioruz mesela bezelye alıcaz ühüüü carfurda bu şu kadardı yaa canım carfurum ühüüüü. ne olsa bahane tabi yaş gözümde hazır bunlarla bile agladım. neyseki yanımda canım kocacım vardı ben aglarken başlıodu taklıdımı yapmaya "vah vah vah tuh tuh tuhh optimuuumm olsaydııııı hele bide mangovvv ühüüü"" die dalgaya alınca beni bi yandan gülüorum bi yandan yaşlar süzülüo tutamıorum. Ama iyiki var, iyiki yanımda...

Neysekı yenı evimiz güzel sıcak bi havası var devasa balkonları var, apartmnın girişinde şık bi cafe var ve gece 12-1'e kadar cıvıl cıvıl ortalık..

Bugun yenı işime de başladım, o da ayrı bi buruk oldu, güzel bi ortam falan ama ben kendi kürsümdeki arkadaslarımı özledim bile pofff. Yaww bu blog hüzün blogu olmıcaktı ama aburcubur bloguydu bu, evet evet blogun misyonunu bozmayayım en iyisi ve iyiki internet var diyerek bitireyım bu yazıyı.

İyiki internet var kamera var da bizimkilerle görüşebilioruz. Ve iyiki var ki takiplediğim bloglara tekrar kavuşabildim :))





2 yorum:

Adsız dedi ki...

canım yeni evin hayırlı olsun çok güzel günleriniz olur umarım
çekiliş sonuçlarına baksan iyi olucak ;) birde bana adresini mail yazarsan daha da iyi olucak

PaPErDeLiE dedi ki...

Hem güzel dileğin hem de güzell hediyen için çokk teşekkür ederim gözümde yaşın heran hazır olduğu şu günlerde bu haberinle çok mutlu oldum!!!