22 Ağustos 2009 Cumartesi

Yeni oje ve rujlarımmmm



Clarie'S e uzun zamandır gitmemiştim, bugün bi de baktım ki acaip indirim var %50'ler %75'ler havada uçuşuyor resmen. Hesionka'nın blogunda cup cake şekilli parlatıcıları gördüğümde bayılmıştım ve hemen almalıyım dedim mağazaya girdiğimde.


Fakat daha onları göremeden resimde görmüş olduğunuz rujlara gözüm takıldı. Bunların tanesi 7500 TL ama bi alana bi bedeva!!!!!!! Ucuzun da ucuzu yan anlayacağınız. Hemen renk seçmeye koyuldum tabi. Bende parlak pembe hastalığı var eve baksanız rujlarımın çoğu parlak pembedir, ama yine kendimi tutamayıp aldım bi tane. İyi ki de almışım çünkü rengine bayıldım acaip hafif duruyor parlak, biraz simli ve canlı pembe fuşya gibi.


Makinemin hala pili olmadığı için ancak 1 foto çekebildim ama ilk fırsatta yenılerini çekicem. Sağdaki fuşya olan no. 18 , soldaki bakırımsı bi renk aslında pek sevmem ama üni. yıllarımda buna yakın bi renk rujum vardı ve çok kullanmıştım, tabi anısı da çoktur :) İŞte bu onu andırıo diye aldım, fotodaki kadar bakır değil ama bordoya yakın bir renk hoş bi havası var, no. 09. tavsiye ederim özellikle bronz tenle süpper durur.

Oje ise Golden rose no. 24. O da acaip tatlı bir renk, bir gün sürüp çekicem fotosunu. Yaz için cıvıl cıvıl bir renk.

Bu aralar çok dudaklarım çatlıyor, fazlaca seyahat edip, klima altında çok kaldım, bi de dağa çıkıp bi hayli rüzgar yedim üzerinede stres eklenince hemen boğazım şişti, dudaklarım çatladı ve kurudu, sanki kışın ortasında kalmışım gibi bi görüntü oldu.



Acilen bir dudak nemlendiricisi almalıyım derken niveanın lip glossunda karar kılmıştım Pino Cosmetic'e girip istedim ve her zamanki gibi satıcının ustalığıyla istediğim şeyden vazgeçip yaklaşık 4 katı fiyatında olan yanda resmini gördüğünüz Innnova colagen boosting lipcare'i aldım.

Gerçi bu sefer gıcık olmadım satıcıya çünkü genelde istediğin şeyın daha pahalısıyla karşına geçip bi ton dil dökerler ve seni o ürünü almaya mecbur bırakırlar sende ısrara dayanamayıp nan nalet olsun alıyım da çıkıyım canımı kurtarayım şurdan dersin ve alırsın :///

Ama bu sefer ürünü beğendim gercekten ve kadının fazlaca dil dökmesine gerek kalmadı sadece denetmeis yeterli oldu. Çünkü sürdükten 1-2 dk sonra dudaklarımdaki gerginlik, acı geçiverdi ve rahatlattı. %20'de indirim varmış 17.500 TL'e aldım gitti :)) Dudakları da dolgunlaştırıomuş ayrıca kızlara duyurulur buradan!!!

Hiç yorum yok: