16 Ağustos 2009 Pazar

FİLM VE ŞANS :P




Bu görmüş olduğunuz araç Türkiye'nin ilk yerli arabası olan DEVRİM ve adı da TECRÜBE.
Nerden çıktı şmdi bu diyeceksiniz anlatayım.
Bu aralar malum tv de bir şey olmuyor kış sezonu boyunca yayınladıkları dizileri ıstıp ısıtıp önümüze koyuyorlar. Özellikle de cennet mahallesi, o kanalı ne zaman açsam aynı diziyle karşılaşıyorum sabah akaşam öğlen hiç farketmiyor sankı 24 saat onu yayınlıyorlar. Bi de başka bi kanalda yayınlanan selena var, o da aynı her saat mevcut. Yanı ben bu ikisini de sevmem ama bu denli yayınlanınca da insanda mide bulantısı yapıyor yetkililerin bunu bi zahmet biliyor olması lazım.

Neyse efenim tvde bişey olmamasından mütevellit ben de bu aralar dvd/vcd'ye verdim kendimi. Gerçi daha yeni başladım denebilir çünkü ancak boş vakit bulabildim. Bu aralar ay sonuna yetiştirmek zorunda olduğum 2 dosya üzerinde calışıyorum ama arada kaytarmak benim de hakkım!

Ne diyordum dvd, işte lk olarak uzun zamandır izlemek istediğim "DEVRİM ARABALARI" filmini izledim ve bayıldım, bi çok kısmını ki gözüm iki çeşme izledim ucundan da olsa kendime bi paye çıkardım ve daha da hüzünlenerek izledim :( Konusu ve oyuncu kadrosuyla son derece kaliteli bir film. Bir grup mühendisin imkansızlıklara karşı inançla ve şevkle çalışmalarını konu alıyor. Filmde diyordu ki: ....'de Hiç bir başarı cezasız kalmaz" sanırım bu hala böle. Başarıya ulaşmak için attığın adımların bir çoğunda çelmelerle karşılaşıyorsun ve zafere vardığında tam anlamıyla gülemiyorsun çünkü mutlaka bi kaç ikiyüzlünün ikinci yüzüyle gözgöze geliyorsun. yazık... Uzatmayayım izlemeyeniniz varsa şiddettle öneriyorum. Bu film de adının düşündürdüğü bir siyasi durum yok tamamiyle sanayi devrimiyle alakalı bir film. Daha fazla ayrıntı vermeyeceğm üzgünüm :)))

Bu gece de daha önce hiç duymadığım bir film izledim "GİRDAP" başlarda fason bir film olduğunu düşünmüştüm ama sonrasında begendim. Başka bir şehirden İstanbula okumaya gelen bir gencin hikayesi. Günümüz Türkiyesi için oldukça önemli bir konuyu işlemiş. Tavsiye edilir efenim..

Neden ikisi de Türk filmi derseniz Türk sinemasınna şans verilmesi gerektiğne inananlardanım. Aslında benim bu görüşümün özü şudur "yeni olan her şeye bir şans verilmeli" mesela yerli firma üretimi bir gysi veya bir kraker, kek, ayakkabı vs vs. bu film de olabilir. Bence çalışan ve kendine inanan herkese en az bir kez şans verilmeli...

Öyleyse herkese iyi şanslar!!!

Hiç yorum yok: