15 Ağustos 2009 Cumartesi

Saç rengimm??


Saçlarımı boyatmak istiyorum ama gel gör ki karar veremiyorum. Uzun bir süredir koyu kahve üzerine 6-7 yere sarı balyaj attırasım var. Sac kesimim Victoria beckham gibi. Ama şu sarı balyaj mevzuu beni geriyor ya çiğ çiğ durursa ya "sarı balyajlıyım amma kronun alasıyım " imajı oluşturursa die ödüm kopuo. uzun bir süredir patlıcan moru ışıltılı koyu bir renkti sıkıldım ondan önce röfleliydi. Nişanımda gölgeliydi düğünümünde de çok hoş bir kızıldı (şarap rengine koyu pempe karıştırmışlardı aşk kızılı mı ne diolardı hatırlayamadım)Ama kızılla uğraşmak zor akıyor akıyor, dipler çıkınca çok kötü görünüyor hatta bence sarı boyalı sacta siyah diplerin çıkmasından bile daha kötü görünüyor. Her neyse daha gecen ay da çikolata kahveye boyattım ama o da kızılımsılık taşıo gibi. Sevmedim. Velhasılı kelam ara renk sevmem keskin şeylerden hoşlanırım kumral da yaptırasım yok koyu kahve üzerine az sayıda sarı balyaj ii galiba?!?
Sanırım bir süre daha düşüneceğim :)))
Bu arada Victoria'nın tarzını severim o yuzden bu fotoyuda eklemek istedim..


Hiç yorum yok: