17 Ağustos 2009 Pazartesi

eski ve yeni saçım



İşte sizlere saçlarımın son hali. Ama ben bu halinden pek de memnun değilim doğrusu kızılımsı görüntü yaz ruhuna uymuo sanki o yuzden kahve üzerine sarı balyaj düşüncesi hala hakim ben de ama karar veremedim. Önce sizlerle paylaşmak istedim.



Bu yandaki fotoda röfleli halimi görüyorsunuz. Aslında bu eski fotolara bakınca kafam karıştı acaba tekrar röflemi yaptırsam hiç de fena durmuyormuş.

Kazara bu bloga düşen biri dicekki kızın derdi yok saçım öle mi böle mi olsa die yazmış, cık cık cık :P
Diil üstadım diil sabahtan beri çalışıorum aslında çok sıkıldım bloga bi şeyler yazıp oyalanmak istedim asıl niyetim yeni aldığım ama tam olarak nerede giyeceğimi bilemediğim ayakkabımın fotosunu çekip koymaktı lakin makinenin pili bitti fosss...
Neyse inş. bi ara halledeceğim :))



Hiç yorum yok: