15 Ocak 2012 Pazar

DUKAN DİYETİ


Merhaba çıtırlar,
Akşam akşam uzanırken gözüme takılan göbeğim ve uzun süredir aklımda olan 20 kg içime bi dert oldu anlatamam. 2 saat nette gezdikten ve yazın iki gün yapıp etden öğk dedikten sonra vazgeçtiğim DUKAN DiYETİNİ yapmaya karar verdim.
Dukanın kendi sitesindeki hesaplamayı kullanarak atak süremin 7 gün olduğunu öğrendim ki bu sadece saf protein tüketmek anlamına geliyor; meyve,sebze, krbht yok. Sadece et,yağsız süt,peynir, yumurta var ve sınırsız tüketim. Hesaba göre hedef kiloma 13 Mayısda ulaşabiliyorum.Sabitleme sürecim ise 2013 Ocak'a kadar sürüyor.
Bu diyet bir kere yaza göre bir diyet kesinlikle değil, çünkü o sıcakta et,tavuk,jambon,yumurta insanı yoruyor,öğk geliyor valla. Ama sanki kış için uygun gibi.
Karar verdim yarın başlıyorum, kahvaltıda sanırım sadece çay ve bitki çayı içeceğim keza yumurta haşlamadım. Öğlen de yemekhane de yoğurt yerim,arada yine çay, akşam da tavuk göğüs haşlama,yoğurt, ligth kola.Gece de ıhlamur. Evet listem bu! Bakalım ne kadarı tutacak :))
Si ya canlar :)

1 yorum:

precious dedi ki...

ne kadarı tuttu? ben dun basladım bugun 2. gun. yaza girerken bsladım 23 temmuzda bitecek. dediğin gibi öyk gelicek belli ki ama 15 kg fazlam var,sokakta kafede konserde erkekler baksın , merhabağğ bağyan tanışabilir miğğyizz desinler istiyorum :)